FANDOM

Mew
250px-151Mew
ID #151
Wielkość 0,4
Waga 4 kg
Ewolucja N/D
Sposób ewolucji Wymiana
Typ Psycho
Ważne Legendarny Pokemon

Mew - nowoodkryty Pokémon typu psychicznego. Mityczny Pokémon z Jaskini Legendarnych Pokemonów. Ma niesamowity refleks. Jest bardzo rzadki i wiele osób nadal uważa go jedynie za złudzenie optyczne. Może przybrać postać każdego Pokémona. Dzięki temu potrafi nauczyć się wszystkich ataków (Prócz tych dla określonej grupy pokemonów, jak np. Draco Meteor czy Secret Sword). Jak większość legend jest bezpłciowy i nie posiada żadnych ewolucji.

HistoriaEdytuj

Pierwszy Mew narodził się z wybuchu ogromnej kuli energii wszechświata. Wówczas do każdego umysłu Pokemona napłynęła psychiczna fala, zwiastująca im narodziny gigantycznej mocy. Także Arceus wyczuł skupisko niezwykłej siły gdzieś w głębi ciemnej jaskini, mogącej zniszczyć wszystkie żywe stworzenia. Nastały sekundy prawdy. Wszystkie Pokemony musiały zjednoczyć się umysłowo, by zapobiec klęsce. Złączywszy swą moc, zamknęły niebezpieczną energię w postaci niewielkiego, niewinnie wyglądającego stworzonka, które tak naprawdę okazało się potężnym pokemonem.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Mew swym wyglądem przypomina młodego zwierzaka w formie embrionalnej. Co warte zauważania, większość ssaków wygląda w tej fazie podobnie, a po urodzeniu wiele z nich wydaje podobne, piskliwe dźwięki. Jest jasnoróżowy. Zwykle jego kolor jest wyjątkowo jasny. Wersja shiny posiada kolor jasnoniebieski. Język Mew to raczej plątanina wyrazów ju i miju. Wydawane przez Mew dźwięki brzmią jak piśnięcia. Charakterystycznym gestem Mew jest śmiech. Stworzonko chwyta się obiema łapkami za pyszczek i chichocze.

GłowaEdytuj

Głowa Mew jest duża, jednak proporcjonalna w stosunku do reszty ciała. Jego oczy są duże, niebieskie, z małymi źrenicami. Usta są małe, umieszczone na spodniej części pyska.

TułówEdytuj

Tułów Mew jest drobny. Ten Pokemon posiada krótkie łapy przednie i dłuższe tylne. Ma także bardzo długi ogon, pogrubiony na końcu.

Podstawowe StatystykiEdytuj

Za Podst. statystyki Punkty wysiłku
Punkty Życia (HP) 100 -
twój tyłek

'

100 -
Obrona (Defense) 100 -
Atak Specjalny (Special Attack) 100 +3
Obrona Specjalna(Special Defense) 100 -
Szybkość (Speed) 140 -

Przyjmowane obrażenia:Edytuj

  • Lód: 0 ×
  • Walka: 1/2 ×
  • Ogień: 1 ×
  • Smok: 1 ×
  • Duch: 2 ×
  • Ziemia: 1 ×
  • Roślina: 1 ×
  • Norma: 1 ×
  • Woda: 1×
  • Lot: 1×
  • Psycho: 1 ×
  • Stal: 1 ×
  • Robak: 2 ×
  • Skała: 1 ×
  • Piorun: 1 ×
  • Mrok: 2 ×
  • Trucizna: 1/2 ×

Przyjmowanie TM/HMEdytuj

Mew potrafi nauczyć się wszystkich ataków z TM-ów i HM-ów.